1. Świat Toyoty
  2. Nowości
  3. Prototypy Toyoty na targach Japan Mobility Show 2023
9 czerwca 2020

Toyota Leasing SMARTPLAN nagrodzony Złotym Godłem Konsumencki Lider Jakości 2020

Toyota Leasing SMARTPLAN nagrodzony Złotym Godłem Konsumencki Lider Jakości 2020

     Program Toyota Leasing SMARTPLAN zdobył Złote Godło Konsumencki Lider Jakości 2020 redakcji „Strefa Gospodarki”, niezależnego dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Nagroda została przyznana w kategorii Dealerskie programy finansowania na podstawie zaawansowanych, wielostronnych badań konsumenckich.

Toyota słynie z wysokiej jakości i niezawodności swoich produktów, co przekłada się na poczucie bezpieczeństwa i niższe koszty użytkowania. W takim duchu marka stworzyła nowoczesny program finansowania Leasing SMARTPLAN, który jest najchętniej wybieraną formą finansowania samochodów Toyoty.

Leasing SMARTPLAN ze stałym oprocentowaniem i przewidywalnymi kosztami przez cały okres finansowania pozwala nie zamrażać własnych środków i korzystać z nowego samochodu, opłacając nawet o połowę mniejsze miesięczne raty niż w tradycyjnym leasingu. W ramach jednej raty uwzględnione może być także ubezpieczenie, pełna obsługa serwisowa, assistance oraz serwis ogumienia. Wszystkie formalności odbywają się w jednym miejscu, w salonie Toyoty.

Wpłata własna może wynieść od 0 do 40 proc., a umowa trwa od 2 do 4 lat. Wybór opcji programu Leasing SMARTPLAN z pakietem serwisowym sprawia, że wszystkie przeglądy i naprawy samochodu są wykonywane w ASO wyłącznie przy użyciu oryginalnych części. Autoryzowany dealer może zająć się również serwisem, zmianą i przechowywaniem opon.

Niskie raty są spowodowane tym, że spłatą jest objęta tylko utrata wartości samochodu w czasie trwania umowy, a wysoka jakość samochodów Toyoty przekłada się na ich wysokie wartości rezydualne. Po zakończeniu umowy można wymienić auto na nowe, zwrócić je dealerowi albo wykupić za cenę rynkową, określoną w umowie.

„Konsumencki Lider Jakości 2020 to dla nas bardzo ważne wyróżnienie. Najwyższa jakość produktów oraz usług jest kluczowa dla Toyoty i stała się synonimem marki. Dlatego tak bardzo cenimy każde potwierdzenie, że nasi klienci to doceniają, a także że chętnie dzielą się swoją opinią. Bezkompromisowe podejście do jakości i bezpieczeństwa dotyczy także usług finansowych oraz serwisowych, oferowanych wspólnie przez Toyota Motor Poland i Toyota Leasing Polska w ramach programu Leasing SMARTPLAN dla firm. Ponieważ zawsze reagujemy na potrzeby wszystkich klientów, w 2019 roku udostępniliśmy leasing konsumencki klientom indywidualnym, pod nazwą Toyota dla Ciebie. Oferta została zbudowana na dokładnie tych samych zasadach, co nasza propozycja dla firm. Po niespełna roku już co dziesiąty nowy klient korzysta z tego programu” – powiedziała Anna Burakowska, General Manager Toyota Fleet Management Solutions.

„Zawsze staramy się dokładnie poznać potrzeby klientów i na tej podstawie nieustannie modyfikujemy naszą ofertę. Dzięki zacieśnieniu współpracy pomiędzy Toyota Motor Poland oraz Toyota Leasing Polska nasza propozycja produktowa dla konsumentów jeszcze pełniej odpowiada ich potrzebom. Otrzymane wyróżnienie jest dla nas dodatkową motywacją do dalszego rozwoju oferty i rozszerzania benefitów dla naszych klientów” – podkreślił Krzysztof Krakowiak, Członek Zarządu Toyota Leasing Polska.

Organizatorem programu Konsumencki Lider Jakości jest redakcja „Strefa Gospodarki”, niezależnego dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jest to jest cenione źródło informacji na temat polskiego rynku produktów, oparte na cyklicznie wykonywanych badaniach konsumenckich, realizowanych według zaawansowanych metod analitycznych. Marki nagradzane w programie mogą otrzymać Złote, Srebrne lub Brązowe Godło.

Konsumencki Lider Jakości 2020 to podsumowanie ogólnopolskich badań konsumenckich przeprowadzonych w tym roku na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów identyfikujących liderów jakości w kilkuset kategoriach. Badania zostały przeprowadzone kilkoma metodami, aby wyniki były oparte na jak najbardziej pogłębionych i wszechstronnych danych. Zastosowano m.in. badanie eksperckie dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych, ankiety przeprowadzone wśród konsumentów w kontakcie bezpośrednim z udziałem badacza oraz za pośrednictwem kanału on-line. Respondenci byli kwalifikowani ze względu na wiek, płeć i miejsce zamieszkania, zgodnie ze strukturą ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011.