Przytrafiła Ci się awaria lub kolizja? W ramach ubezpieczenia Toyota Crash Assistance i Toyota Eurocare otrzymasz szybką pomoc, kiedy będziesz jej potrzebował.
Miałeś kolizję, zadzwoń:
Miałeś awarię, zadzwoń:
Toyota Crash Assistance
Jeśli zdarzy Ci się kolizja, stłuczka, wandalizm, uszkodzenie pojazdu w wyniku działania sił przyrody, kradzież części pojazdu itp., pamiętaj o 4 krokach.
Krok 1.
Jeżeli są ofiary wypadku, należy:
Wezwać pogotowie ratunkowe (999) i policję (997) lub skorzystać z telefonu alarmowego 112,
Zadbać o udzielenie osobom poszkodowanym pierwszej pomocy,
Zabezpieczyć ślady wypadku,
Zadbać o obecność świadków gotowych do złożenia oświadczeń.
Jeżeli w kolizji nie ucierpieli ludzie, należy:
Usunąć pojazd z miejsca zdarzenia, aby nie powodował zagrożenia w ruchu drogowym.
Krok 2.
Jeżeli nie ma ofiar, a sprawca uznaje swoją winę, posiada ważną polisę OC oraz nie ma podejrzeń, że jest nietrzeźwy – można nie wzywać policji i poprzestać na przyjęciu oświadczenia od sprawcy kolizji (wzór w załączeniu).
Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości co do ustalenia osoby odpowiedzialnej za spowodowanie kolizji, należy wezwać policję.
Krok 3.
Jeżeli potrzebują Państwo porady – prosimy o kontakt z Toyota Crash Assistance:
Pomoc w przypadku: awarii mechanicznej, elektronicznej, braku paliwa, rozładowania akumulatora, utraty powietrza w oponie, utraty lub zatrzaśnięcia kluczyków.
Informacje, które należy podać, dzwoniąc do Eurocare:
Wszystkie podane na stronie informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Program Ubezpieczenia Toyoty prowadzony jest w ramach indywidualnego ubezpieczenia Klienta. Toyota Motor Poland Co. Ltd. Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (importer) nie prowadzi działalności ubezpieczeniowej w rozumieniu ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2013, poz. 950). Szczegółowe informacje o Programie są dostępne w Autoryzowanych Serwisach Toyoty i na niniejszej stronie www. Warunki Programu Ubezpieczenia Toyoty oraz zakres ochrony ubezpieczeniowej zostały opisane w Warunkach Ubezpieczenia poszczególnych zakładów ubezpieczeń.TMPL oraz Dealer informują, że dane osobowe, których są administratorami, są przetwarzane zgodnie z Ustawą, zbierane w celach określonych w punktach: 1 i 2 powyżej oraz zostały podane dobrowolnie. Informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz do kontroli ich przetwarzania. Przewidywanymi odbiorcami danych są inne podmioty, które będą działały w sieci dystrybucji i serwisu Toyoty oraz Lexusa (aktualizowana lista adresowa jest dostępna w szczególności na stronach: www.toyota.pl i www.lexus-polska.pl oraz w TMPL).
„Auto Park” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
ul. Elewatorska 60 15-620 Białystok
Szanujemy Twoją prywatność
Pliki cookies pozwalają nam zagwarantować stabilne i poprawne funkcjonowanie strony i wyświetlać ofertę lepiej dostosowaną do Twoich potrzeb. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, kliknij „Akceptuję”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobie, w jaki przetwarzamy Twoje dane, i zmienić indywidualne ustawienia prywatności, przejdź do ustawień plików cookies.