Serwis Mechaniczny
Serwis nasz prowadzi kompleksową naprawę samochodów marki Toyota.
Nasi pracownicy - to wysoko wykwalifikowani doradcy serwisu, mechanicy, elektrycy. Dzięki ścisłej współpracy z inżynierami Toyoty, pogłębianej na regularnych szkoleniach, możemy stale podnosić kwalifikacje naszych pracowników w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności. Gwarantujemy wysoką jakość napraw, pełną mobilność i dyspozycyjność.
Świadczymy usługi w szerokim zakresie, m.in.:
- przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne
- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
- naprawy blacharsko-lakiernicze
- naprawy powypadkowe
- geometria zawieszenia
- diagnostyka silnika
- instalowanie wyposażenia dodatkowego i akcesoriów
Dokładamy wszelkich starań aby wizyta w naszej stacji była dla Państwa przyjemnością. Po wykonanej usłudze Twoje auto zostanie dokładnie umyte i odkurzone, abyś od razu mógł cieszyć się niczym nie zakłóconą przyjemnością z jazdy Twoją TOYOTĄ.
Godziny otwarcia Serwisu Mechanicznego
pn - pt : 9:00 - 18:00
sobota : 9:00 - 14:00
Kontakt
tel. : 85 662 70 70
fax : 85 662 70 60
![]() |
Rafał KulikowskiDyrektor ds. Posprzedaży tel.: +48 509 425 413 rafal.kulikowski@toyota-bialystok.pl |
![]() |
Marcin IliaszukDoradca Serwisowy tel.: +48 509 425 245 |
![]() |
Kamil Halicki |
![]() |
Jakub Nosorowski |
![]() |
Marcin Piersa |
![]() |
Kornel RynkowskiRecepcja Serwisu tel.: +48 664 010 014 |
Witamy w Serwisie Dobrych Cen, promocyjnym programie opieki technicznej opracowanym dla samochodów marki Toyota nieobjętych pełną gwarancją w rozumieniu publikacji „Serwis i Gwarancja”.
- Korzyści „po każdym kilometrze”. Serwis Dobrych Cen jest ciekawą alternatywą długoterminowej opieki serwisowej realizowanej wyłącznie w Autoryzowanej Sieci Dilerów Toyoty w Polsce, zaspokajającej zróżnicowane potrzeby klientów. Regularne wizyty w serwisie Autoryzowanych Dilerów Toyoty pozwolą utrzymać Państwa samochód w dobrej kondycji.
- Interesująca propozycja cenowa. Usługi wchodzące w skład programu „Serwis Dobrych Cen” zostaną wykonane przez Dilerów Toyoty w konkurencyjnych cenach (względem standardowego cennika).
- Usługi POS – kompleksowe sprawdzenie stanu technicznego. Proponujemy Państwu wybranie jednej z trzech wersji tzw. Pakietów Obsługi Serwisowej (POS). W zależności od wybranego pakietu POS: (MINI, STANDARD lub KOMFORT) Autoryzowani Dilerzy Toyoty, działając według ściśle określonej procedury obsługowej, dokonają sprawdzenia stanu technicznego najważniejszych układów w Państwa aucie.
- Stworzyliśmy możliwość wyboru opcji pakietu obsługowego, który w największym stopniu odpowiadać będzie Państwa indywidualnym potrzebom i wymaganiom. Chociaż pakiety: MINI, STANDARD i KOMFORT różnią się między sobą zakresem wykonywanych prac, to w ramach każdego z nich wymieniony zostanie olej silnikowy oraz filtr oleju.
- Zwracamy szczególną uwagę Państwa, że usługa POS nie zastępuje standardowej usługi przeglądowej, omówionej szczegółowo w publikacji „Serwis i Gwarancja”. Wykonanie usługi POS wiąże się z wykonaniem SPRAWDZENIA pojazdu wraz z WYMIANĄ OLEJU SILNIKOWEGO, a wynik POS staje się następnie podstawą do dalszego (dodatkowo płatnego) wykonania wszelkich napraw i wymian.
- Pamiętaj! Obniżka cen usług w programie Serwis Dobrych Cen nie odbywa się kosztem obniżenia jakości pracy warsztatu. W każdej sytuacji osoby korzystające z usług programu są pełnoprawnymi klientami Stacji Dilerskiej.